Fontos ügy mellé állt az Avon, Zsédával és a NANE-vel karöltve. Megható videó készült a családon belüli erőszak megállításáért.
Alapvetően nem rajongok érte, ha 1-1kampányt arcokkal fémjeleznek, a Gillette Tiger Woods-ától már a hideg ráz ki, ha meglátom, és nem különösebben szokott érdekelni, melyik sztárnak mennyitől korpásodik a haja....mégis azt mondom, egy ilyen kaliberű kampány mellé mindenképpen hasznos egy hiteles arc.
Az Avon a korábbi években is állt már nemes ügyek mellé, mellrák ellenes kampányával felhívta a figyelmet a rendszeres szűrés fontosságára,( és persze építette már a saját kis pr CSR-ját is), most a családon belüli erőszak ellen próbál lépéseket tenni, ami nagyon dicséretes.
Sajons a családon belüli erőszak jóval több nőt és gyermeket érint, mint gondolnánk, és tartok tőle, hogy pont az a réteg, aki vidéken, elszigetelten él, pont őket nem lehet egy ilyen online kampánnyal elérni, de a kezdeményezés szerintem mindenképpen tiszteletre méltó.
Mégis meg tud győzni Zséda, hogy van értelme a kampánynak.
"Ezért készítettem ezt a dalt. Szeretném, ha jobban odafigyelnénk egymásra, ha tudnák azok, akik rettegésben élik napjaikat, hogy nekik is van joguk a méltóságteljes és boldog élethez.
A környezet felelőssége óriási! Vegyük észre az intő jeleket és ne hunyjunk szemet az erőszak felett!"
Fontos az üzenet, és jobb, ha a cég ilyenre költi a pénzét, mint idétlen online játékra.
Kicsit 'Fwd: Fwd: fontos' továbbküldős jelleget kap a mondat így itt leírva, de hiszem, hogy ha egy ember hajlandó változtatni, lépni a kampány hatására, már megérte. Akkor is, ha 13-szor landol az ember postaládájában a videó.
Ez is ütős. Az élet nem színjáték...