Közeledik az adóbevallások ideje, egyre több 1 % gyűjtő kampány kerül az utcákra, televíziókba. A nonprofit, és közhasznú cégek marketingjében mindig kérdéses szokott lenni, érdemes-e bevállalni egy provokatív, elgondolkodtató, mélyenszántó reklámot, vagy inkább maradjanak a "te adod az 1%-od, én pedig meggyógyulok" vonalnál. A Rákellenes Liga az előbbi mellett döntött.
Sokkoló, szinte már morbid kategóriába sorolható a Rákellenes Liga új kampánya.
A videó itt látható.
A kezdeményezés nemes, de nekem személyszerint egyrészt az a problémám, hogy mint itt olvasható, a plakátkihelyezést nem végezték a legkörültekintőbben, óvodák, általános iskolák mellett igencsak sokkoló lehet a látvány, a kicsik nem biztos, hogy fel tudják dolgozni...
A másik problémám, hogy a plakát egy montázsnak tűnik, és a szövegezés sem a legjobb szerintem. Ehhez a gondolatsorhoz szerintem nem a legjobban megválasztott szó a közömbös. Ne a halál ne legyen közömbös, inkább az élet mikéntje, nem?
Ne az, hogy ki-hogyan hal meg, hanem, hogy mit lehet tenni ellene, illetve a hosszabb életért. Szerintem.
A casting mondjuk tényleg durva lehetett...
Nálad kiveri a biztosítékot?