Nos úgy tűnik, ennek a műsorról már talán le is került nagysikerű kvízjátéknak, a Legyen Ön is Milliomosnak a hullámait próbálja meglovagolni a Citroen ezzel a kis banneres szösszenettel.
A Milliomos szót a robotkar kicseréli a Tulajdonos szóra.
Vastapsot neki!
Gondolom ettől sokkal motiváltabb lett minden potenciális vevő, hiszen készen is áll a nagy képlet Milliók=>Citroen vásárlás! Ejha!
Bár arra még nem sikerült rájönnöm, hogy a 3,5 milliós autó megvásárlásának mely folyamatában válok én (ismét) milliomossá, ahogy az utolsó banner írja... Dehát Ők már csak tudják:)
Nekem személyszerint ez a reklám azt mondja, a Citroen milliókba kerül, és egy két évvel ezelőtti felmérés szerint a rajzfilmes kocsiknál megbízhatóbb.
Őszintén, szerinted nem röhejes? Hol ebben az üzenet? Hamár a megbízhatóságot akarja nyomatékosítani, miért nem valós példákat hoz fel legalább? Ez a reklám, mintha a saját paródiája lenne...
Updated:
Ez a banner is, mintha direkt lenne ilyen szerencsétlen.
Citroen, hogy végre egyszer a hülyéknek álljon a világ?
Ja, már a rádióban is megy egy reklám belőle..khm...nem lehet alulmúlni...
Továbbmenvén azt hiszem a dinamikus honlap itt új értelmezést nyer.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ÉÉÉs dobpergés, itt ragadnám meg az alkalmat egy közérdekű bejelentéshez a bloggal kapcsolatban!
Nem, nem kell a szívedhez kapni, nem szűnik meg, sőt!
Csatlakozik hozzám egy régi ivócimborám, Mainstream, aki a több szem többet lát alapon fogja segíteni munkát, hogy kicsit mélyebb (ön)kritikát gyakoroljunk a hazai reklámszakmára, immáron társbloggerrel gazdagodván.
Nyilván én utolérhetetlen, megismételhetetlen és levakarhatatlan vagyok, de azért Fogadjátok Őt is nagy szeretettel!