Megmondom őszintén, ez az a típusú reklám, amitől egyszerűen hányingert kapok.
Az, hogy a szerelmesek napját -amit amúgy nyílvánvalóan a virág és bonbongyártók találtak ki- tulajdonképpen egy licit tárgyává teszi...
Szeret.
Nagyon szeret.
A virág már ciki.
A párodat az ajándék alapján tedd mérlegre, hiszen mint a karácsonynak, ennek az alkalomnak is a lényege az ajándék árcédulája, nemde?
Lehet, hogy régimódi vagyok, de szerintem a virág nem ciki, sose fog kimenni a divatból. Nevezzetek radikálisnak, de szerintem pont az ilyen reklámok miatt lesz sok tini tolvaj depressziós, vagy személyiségzavaros, mert ha nem beletáplálják, hogy hát ha te nem tudod megvenni a párodnak ezt a kütyüt, akkor nem is szereted igazán, loserkám. Persze a másik oldalról meg, a csaj ezalapján mondjuk mennyire fog örülni 'csupán' egy csokor virágnak?
Szeretem a marketinget, és a reklámokat, de nem szeretem, amikor ilyen módon akarnak az emberekre több kütyüt rásózni.
Ez alantas pszichológiai húzás az IPod marketingeseitől. Szerintem.