A Budapest Bank új reklámkampányát látva meglepő, de nagyon sokan visszasírják Lelkes Emesét.
Az egész onnan indult, hogy a Budapest Bank kitalálta, hogy majd külföldiek jól megszakértik a mi kis viselt dolgainkat. Import segítséget kérnek, hogy megkérdezzék, mi a bajunk a bankolással. Hiszen a külföldi biztos jobban meg tudja a saját szemszögéből kérdezni, hogy 'mi a bajod a betétkamatokkal?, mi a bajod a hitelkamatokakkal? Mi meg majd könnyebben, és jobban el tudjuk mondani, ha külföldi kérdezi. (?)
Ennek örömére gyorsan létre is hozták a Facebook oldalukat, felpakolták a videót, és várták, hogy szavazzon a nép. (Biztos, ami biztos, a spot fut a televíziókban is.)
Viszont ha jól sejtem, nem egészen az történt, amit ők vártak. Az embereknek nem tetszik a kampány, Manuela, Mika, és Dalbir nem került be a kis képzeletbeli pixisünkbe, sokaknak nem csak az fáj, hogy nem magyarok, hanem egyenesen az is, hogy 'ők nem Emese'. A videók alatt le van tiltva a kommentálás, de a Facebook oldalukon sokan hangot adtak nemtetszésüknek, sőt egy alternatív induló is színre lépett:D
Nekem speciel ez volt az első Facebookon futó kampány, amit közvetlenül tv-ben láttam, hogy reklámoznak, de e téren úttörő jellegétől eltekintve eléggé átgondolatlannak érzem az egészet.
Valahogy nem kapok választ a miértekre, sőt ők maguk se tudják úgy megválaszolni őket, hogy azzal mindenki elégedett legyen.
Sőt, mivel a szavazó ablak egy alkalmazás, nyereményt pedig nem is ajánlottak fel (az esetleges sikerélményen túl, hogy a mi szavazottunk kérdéseire válaszolhatunk), úgy sejtem, a többség visszafordul az engedélykérő ablaktól. A szavazáshoz miért kell megadnom az adataimat? Erről ennyit...
Nem tudom, mi lesz a megoldás, kihúzzák-e a konnektortól az egész alkalmazást, vagy fut tovább, lehúzó kommentekkel, mindenesetre ez nem egy túl jó indulás a Facebookon nekik. Rossz buzz, hogy úgy mondjam:)